perjantai 6. helmikuuta 2015

Ilmoitus asiaa

Lähden maanantaina osastolle, enkä tiedä saanko ottaa konetta vai en. Puhelimen saan, mutta se otetaan pois ensin. Enkä tiedä kuinka kauan mua pidetään sielä. Viikonlopuksi pääsen kuitenki aina kotiin niin voin kertoa kuulumisia. Mua pelottaa, että lihon siellä, se pelottaa aivan helvetisti. En halua painaa yli 49kg kun olen jo tänne asti päässyt. En halua aloittaa taas alusta.

Tää on kolmaspäivä kun en ole syönyt mitään. Mie en antanu periksi ja näin siinä sitten kävi. Porukat vain lahjo, että ne ostaa uuden vaa'an jos suostun syömään kolme kertaa päivässä. En suostu sellaseen, koska silloin lihoisin aivan varmana. Toisaalta, vaikka en osastolle halua tää on ihan hyvä juttu siltä kantilta, koska mua ahdistaa tämä ilmapiiri kotona.

Ei mulla tässä muuta. Blogin pitoa en aijo lopettaa, vaan kirjoitan silloin kun pystyn.

5 kommenttia:

  1. Meijän osastolla ainaki saa osastopuhelimen (kameraton netitön vanha paska) lainaan koko osastoajaksi ja tietokonetta saa käyttää klo 16-18.
    Toivottavasti pystyisit antaa periksi ja ees yrittää parantua. Kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O Saa nähdä mitkä toiminta tavat tuolla on... Kiitos paljon! :)<3

      Poista
  2. Voimia sulle rakas sinne!<3 Kyllä kaikki vielä selviää, usko pois!
    Mä oon sun tukena kaikissa tilanteissa ja huolehin susta, en jätä sua koskaan yksin<3




    Tulee ikävä sua : ( Koita pärjäillä kulta pieni! <33

    VastaaPoista
  3. Painoin julkaise nappia liian aikasin : D Muista et oot mulle ihan äärettömän rakas ihminen ja sie oot oikeesti auttanu mua ihan helvetin paljon! <3

    Kaikkea hyvää sulle rakas, todella paljon voimia sulle (:

    VastaaPoista