keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Hyvää joulua!

Nyt on hitto jouluaatto. Kello löi äsken keskiyötä, jolloin päivä vaihtui...  Mua ahdistaa tää päivä kamalasti. Sukulaiset ja pari naapuria käy meillä...En halua huomautuksia keneltäkään siitä kun en syö. En osaa olla normaalisti.... Jouluruoka ahdistaa. Tänään tulee pakosta enemmän kaloreita kun normaalisti, vaikka yrittäisin niitä vältellä. Ehkä pitää ajatella vain, että ne kyllä kuluu nyt loman aikana pois koska voin skipata jokapäivä aamupalankin.... Joulu oli ennen mun vuoden kohokohta ja rakastin sitä joulun tunnelmaa. Miksi nyt tuntuu niin tyhjältä, eikä ollenkaan joululta? En ole kristinuskoinen eikä joulu merkitse minulle sitä mitä se monelle muulle merkitsee. Olen aina vain pitänyt siitä tunnelmasta mikä joulun aikaan on.

Löysin kamerasta alla olevat kuvat ja vasemman puolleinen on otettu tasan vuosi sitten jouluaattona ja oikealla oleva kuva on otettu tällä viikolla. Eli noiden välillä on tasan vuosi. Tasan vuosi on myös siitä kun päätin alkaa laihduttamaan... 
(edit: kuva poistettu.)


Mua pelottaa hieman julkaista tämä postaus, koska en haluaisi tämän blogin paljastuvan kelekkään läheisille... Otan nyt riskin, koska haluan näyttää teille lukijoille millainen muutos on kaikesta huolimatta tapahtunut.

Saatan kirjoittaa tänään viellä lisää, sillä nyt minulla ei ole muuta sanottavaa. Yrittäkää viettää mukava joulu ja ajatelkaa niin, että joulussa on muutakin kun se jouluruokailu eikä sitä kannata stressata liikaa, vaan kannattaa ajatella muita asioita kuten perheen kanssa ajanviettoa. Sanon tuon siksi, että suurin osa lukijoistani taistelee myös jonkin tyyppisien syömisongelmien kanssa.

5 kommenttia:

  1. Enpä ole perheen luona jouluna, mulla ei ole joulua. Mulla on keskiviikko. Ehkä jotain jouluista löytyy, mutta vähän. Yritän uudelleen ensi jouluna. Toiveikasta joulua kuitenkin sulle ja voimia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö se ole aika yksinäistä viettää joulun yksin? :(

      Kiitos! ja hyvää joulua sinulekkin kumminkin! :)

      Poista
  2. Ihan huima muutos tapahtunut! Kateeksi käy... Oot kuitenkin jo tosi pieni, joten älä kuihdu kokonaan pois? Toivottavasti sun joulu menee hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Noh kyllä se 8kg viellä sais kadota :D

      Poista