torstai 23. lokakuuta 2014

Turvottaa liikaa

Vitun vitun vittu. Tänään buusti päivää yritän pitää ja pitäisi päästä 800kcl joka on vaikeaa! Tuntuu, että maha on kamalan turvonnu ja ahdistaa sietämättömästi! Haluan oksentaa, mutta kurkku on kipeänä eilisestä oksennus sessiosta niin ei onnistu ja lisäksi vanhemmat on kotona niin ne kuulis...Oon surkea syömään! Miten tää on näin vaikeaa? Mie en osaa jumalauta syödä. Normaali ihminen syö 1200kcl päivässä ja mie syön normaalisti 200-400kcl ja nyt buusti päivänä kun yrittää vängällä päästä 800kcl niin haluttaa vain oksentaa... Yritän pitää buusti päivän kerran 1-2 viikossa, jotta estäisin säästöliekeille menemistä. Tämä on silti yhtä helvettiä.

Puntarilla oon käyny viimeksi maanantaina ja sunnuntaina ajattelin käydä seuraavan kerran, kun tämä buustipäivän ruuat on lähteny ja on kevyempi olo... Toivottavasti oon laihtunut!

Kävin tänään mummon synttäreillä niin se tokaisee että ei tunnista mua enää ku oon kuulema niin laiha ja viimekerrasta hiuksetki vaihtanu väriä blondeista tummanruskeiksi. Sanoi myös että mun pitäisi yritää väksin syödä eikä haittaa että tulis oksennuski. Ei tsiisus.... Mun kaverit ja läheiset, joita näen harvoin huomauttelee kuinka pikkunen ja laiha olen, vaikka musta tuntuu että oon saatanan moinen sotanorsu ja lihava epäonnistunu paska.

Päivästä havahuin siihen kun tutkin jenkki purkasta paljon siinä on kaloreita. En ymmärrä miksi aloin laskemaan purkan kaloreita, mutta tiedän että se vain johtuu tästä sairaudesta joka mussa elää.

Mun tekee mieli vain viilellä ja ehkä pian taas siihen sorrun. Haluan saada syviä viiltoja aikaan joista valuisi kunnolla verta...

Huomasin juuri, että aina buusti päivänä kun syön enemmän niin mulla nousee kamala väsymys ja alkaa pyörryttämään. Mistä tää oikein voisi johtua? Ehkä mun kroppa ei ole vain tottunut siihen energian määrään ja reagoi näin.

Mullei luultavasti ole kirjotettavaa nyt pariin päivään, mutta nyt onkin tullut kirjoitettua tänne ahkerasti :D Tää kirjoittaminen auttaa mua selkeyttämään mitä mun päässä liikkuu. Seuraava postaus luultavasti sunnuntaina, jolloin kerron onko mun paino tippunu ja joko ragean siitä ja itken silmät päästäni tai olen tyytyväinen jos se on laskenut.

2 kommenttia:

  1. Todennäköisesti toi paha olo ruoan jälkeen johtuu just tosta mitä epäilitkin + elimistöllä menee hurjasti energiaa ruoan sulattamiseen etenkin kun se ei ole tottunut yhtään suurempiin määriin.

    Oisit vaan tyytyväinen ettei ruoka uppoo, vaihdetaanko? :D Sä voit ottaa mun 4 000 kalorin sessioinnit ja mä voin olla syömättä. Mut hei älä viiltele! Tiiät varmaan itekin että siitä on pitkällä aikavälillä vaan harmia vaikka hetkeksi helpottaakin, ja äkkiä onkin viiltänyt liian syvälle mikä voi meinata tikkaustakin. Ite oon käynyt pari kertaa tikattavana ja päättäny että ei helvetti enää päivystykseen mahakipuisten ja jalkansa murskanneiden ja kuumehouruisten mummeleiden kanssa. ;> Oonkin ollut melkein vuoden jo viiltelemättä (oon tehnyt sitä 10 vuotta ja nyt on pisin tauko ikinä!) ja uskon et pystyt kans.

    Tsemppei!<3

    t. Sokru

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ehkä ei silti vaihdeta :DD Oon tosi laiska oksenteleen kun en jaksa montaa tuntii yrittää oksentaa kaikkea ulos :P Harvoin sitä onneksi joudun tekemään...

      Tosi hienoa, että et oo viillellyt noin pitkään aikaan! vau! Miekin yritän olla viiltelemättä ja pitää itsekurini niin hyvin kuin voin, mutta välillä tapahtuu repsahuksia :/ En ole onneksi ikinä viellä tikattavaksi joutunut.

      Tsemppejä myös sulle!<3 :)

      Poista