maanantai 27. lokakuuta 2014

Kuulumisia

Eipä pääsyt käymään vaa'alla sunnuntaina... Äiti oli kokopäivän kotona, joten en päässyt. Äiti on ottanut patterit pois vaa'asta ja mun pitää neki aina laittaa paikoilleen joka kerta kun siellä käyn. Toisaalta mua ei haittaa hirveesti etten päässyt käymään vaa'aalla, koska mulla on enemmän aikaa saada tuloksia seuraavalle kerralle ;) Ehkä olisi isompi kuin 200g pudotus.

Tänään on tullut syötyä jugurttia, katkarapu salaattia ja läkerolia. Loppupäivän aijon elää teellä. Mulla on nyt menny syömiset tosi hyvin enkä oo repsahtanu, koska tiedän millanen olo mulla on aina sen jälkeen niin ei ei haluta syödä. Ruoka on vihollinen, eikä kalorit tee onnelliseksi.

Mulla on muuten noin 3 viikon päästä synttärit! :D Tulee 17 vuotta täyteen. Iskällä on samalla viikolla synttärit kuin mulla, joten me pidetään kakku kahvit viikonloppuna yhtäaikaa.. Itse en tietenkään aijo kakkua syödä vaan juon vain kahvia. En erityisesti edes pidä kakuista. Toivottavasti porukat ei ala patistaa mua maistaan ees yhtä palaa... Jos patistaa mun on pakko saada oksentaa se.

Mietin oisko mulla mitään mahdollisuuksia painaa ensi jouluaattona 55kg. Yritän kuitenkin parhaani päästä siihen tavoitteeseen joulukuuksi :D Parempi viellä jos painaisin viellä tuotakin vähemmän ;) Pitää vain elää mahdollisimma pienillä kaloreilla ja kuluttaa myös niitä. Enää en voi lenkkeillä, koska on liian kylmät ilmat, liukasta ja pimeää. Kuitenkin kotona sisällä voin muuten treenailla. Paastoamallahan sitä kuitenkin saa painon pois ja liikunta vain nopeuttaa sitä vauhtia. Urheilla en enää jaksa niin paljon mitä alussa, koska mulla ei oo tarpeeksi enrgiaa siihen.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti