perjantai 10. lokakuuta 2014

Kuulumisia

Moikka vaan kaikille, tänään kävin yhteispalaverissa mihin osallistu minä, psyka, lääkäri ja terveydenhoitaja. Tilanne oli todella ahdistava ja pelottava. Siellä päätettiin, että mulle laitetaan valmiiksi lähetteet verikokeisiin ja sydänfilmiin kerran kuussa. Punnitukseen pitää mennä myös aina kerran kuussa eikä mulle kerrota paljon painan vaan terkkari vaan merkkaa sen ylös eikä siitä sen enempää. Psykiatrilla käyn normaalisti kerran viikossa tai joka toinen viikko

Seuraava palaveri on marraskuun lopussa johon mun pitää miettiä suostuisinko alkaa käyttämään mielialalääkkeitä ahdistukseen ja masennukseen. Kuulema helpottaisi ahdistusta syödessä sekä sen jälkeen. Lääkäri on sitä mieltä, että mun pitäis mennä osastolle opetteleen syömään ja niin kauan että ei enää ahdistaisi. SE ON MAHDOTONTA. Enkä mie sinne osastollekkaan haluu.

Jos mun vanhemmat suostuu niin ehkä voin kokeilla niitä lääkkeitä, mutta jos lihon kilonkaan niiden takia heitän ne roskiin.

Mulla on nyt kauhea tarve tiputtaa painoa seuraavaan palaveriin...En tiedä miksi, mutta tuntuu että mun pitää vain laihtua aina seuraavaan punnitukseen ja palaveriin. En tiä onko toi punnitusjuttu hyvä, koska se saa mulle pakkomielteen laihuttaa joka kerraksi kun meen sinne.

Se lääkäri kyseli multa paljon asioita jotka etukäteen tiedän, että ne liittyvät anoreksiaan kuten "Onko menkat loppunut? Ahdistaako sulla syömisen aikana? Paljon liikut viikossa? Monesti olet oksentanu? Ajatteletko olevasi lihava? Siirrätkö aina painotavotetta alemmas kun saavutat edellisen? Ramppaatko puntarilla? Mitä syöt päivän aikana? Laksetko kaloreita? Ajatteletko ruokaa ja syömistä kokoajan? Vaikuttaako syömisen jatkuva ajattelu opiskeluun?`"

Kuten huomaa se lääkäri kyseli paljon. Luultavasti arvioi vaan mun tilaa...

Ei mulla nyt oikein muuta ole. Pitäisi soittaa ensiviikoksi kohta aika labraan verikokeisiin ja sydänfilmiin. Mua stressaa se sydänfilmi, koska jos siellä pitää riisua sen vuoksi paita ja olla rintsikoilla kuten luultavasti joutuu niin se ahdistaa aivan helvetisti varsinki jos sattus oleen mies labrassa vaikka tähän asti on ollu aina nainen kun oon käyny sen verikokeen ottamassa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti