perjantai 17. lokakuuta 2014

Paino ei tipu...

Itkettää, vituttaa ja turhauttaa! Mun paino on pysyny samana helvetti taas viikon! Kävin puntarilla äsken ja ei helvetin vittu en tajuu mikä tässä on?! Jos joku tietää kertokaa mulle :( Mulla palaa pinna ihan just tän painon takia, koska se ei helvetti vieköön enää tipu vaikka tekis mitä.... Pitäskö mun heittäytyä kokonaan nolla kaloreille, että tää paino alkas tippuun? MITÄ HEVONPASKAA TÄÄ ON!!!! Miksi mun paino ei enää tipu. Se on vissii päättäny pitää viimeisitä kaloreista nii tiukasti kii tai sitte se ei enää polta kaloreita? Voiko se edes olla mahdollista D:

Tekis mieli heittäytyä lattialle itkeen... Keskiviikkona terkkari ja vittu hävettää painaa tän verran!  Mun pitäs pystyä parempaan ja pystyä tiputtaa painoa enemmän.

Päätin julkassa mun mitat tähän postaukseen, jotka otin pitkästä aikaa mittanauhalla. Musta on outoo, että vaikka paino ei tipu niin silti noi mittaus tulokset pienenee? Onko se loogista?

Rinta: 85cm
Vyötärö: 64cm
Lantio: 86cm
Reisi: 48cm
Ranne: 14,5cm

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti