maanantai 20. lokakuuta 2014

Hyvä vai huono maanantai? i don't know...

Tänään kävinkin punnituksessa terveydenhoitajalla ja siellä painoin 58.1kg, vaikka kotona painoin aamulla 57.4kg wut? Luultavasti syynä se, että mulla oli tietenki tuolla enemmän vaatetta kuin kotona. Luotan kuitenkin omaan vaakani enemmän :) En anna terveydenhoitajan vaa'an lukeman pilata mun iloa, että oon laihtunu. Annan sen painon olla mikä vain siellä terveydenhoitajalla kunhan mun oman vaa'an numero jatkaa tippumista.

Koulua mulla ei ollut, kuin 3h. Venäjää koko kolma tuntia. Saatiin kokeen tulokset ja sain 2! Jee!!! Se vastaa numeroa 8 peruskoulun numeroissa. Olen siihen tyytyväinen.

Mulla stressaa ja ahdistaa edelleen, mutta yritän ajatella muuta ja pitää itseni kiireisenä. Silloin en ehdi ajatella niin paljoa... Yritän suhtautua taas elämään hiukan hällä väliä asenteella, koska muuten tästä ei tulisi mitään ja stressaisin itteni koomaan :D Oon kauhea stressaaja enkä osaa olla rennosti.

Päätin etten enää mene kouluun skootterilla ennen kuin tulee taas kevät ja kesä, koska tänäänkin mulla sammu skootteri keskelle tietä... ARVATKAA HÄVETTIKÖ? Siinä minä sitten poljen sen taksin käyntiin.... Huoh. Ehkä ei ole viisasta enää ajaa skootterilla pakkasella.

Oon yrittäny ajatella mun tulevaisuutta. Näen itteni about yhden ja puolen vuoden päästä tampereella hämeen kosmetologi koulussa. Haluan sen olevan uusi alku. Toivottavasti jaksan sinne asti... Mun pitää alkaa säästään hirveesti rahaa sillä se kouluu maksaa noin 5000e ja aijon asua kaksiossa mun kaverin kaa, eli kuukausi vuokra ois multa noin 300e kuussa. Sitten autokouluunkaan ei ole enää kauaa aikaa vaikken autoa aijokkaan hankkia, mutta kortin aijon. Tietenkin menee sitten myös siellä tampereella elämiseenkin rahaa kun pitää itse maksaa ruuat jne. Vaikka mulla tuskin menee kuukaudessa montaa euroa ruokaan :DDD Eletään pinaattikeitolla ja näkkileivällä :)

Haluan alkaa jo elämään tuota elämää ja jättää vanhan taakseni. Kuitenkin aijon olla laiha ja hoikka kun aloitan tuon uuden luvun elämässäni. Haluan olla tavoitteessani viimeistään tuolloin, vaikka mun tavoite saavuttaa 45kg onkin ensi kesä.

Tuon ajatteleminen motivoi mua entistä enemmän saavuttaan mun tavotteen. Mulla on kuitenkin paha aavistus siitä, että jos tuo ei tulekkaan riittämään mulle? Tai mitä jos joudun osastolle ennenkuin saavutan tuon ja mua aletaan lihottaan! Mie en kestäis sitä enää jos mua alettas lihottaan ja mun kova työ ja itsekuri menis hukkaan... Mulla pelottaa, että kaikki katuu siihen, että joudun osastolle.

"Koska se kipu kun katsoo peiliin satuttaa enemmän kuin paastoaminen"

"Ensikerralla kun olet menettämässä halinnan, haluatko lantioluut vai pizzaa?"

2 kommenttia: